Hodaia lansează primul brand românesc de produse de îngrijire corporală masculină, 100% naturale și sustenabile

727

Lansat de o tânără din județul Harghita, Hodaia își propune să fie primul brand românesc de îngrijire corporală naturală și sustenabilă, dedicat exclusiv bărbaților.

În laboratorul său, Raluca Olaru produce uleiuri pentru îngrijirea bărbii și a părului, balsamuri și unguente pentru regenerarea pielii, săpunuri tradiționale, precum și alte produse aflate la granița dintre cosmetic și medicament naturist. 

Acestea sunt produse în acord cu particularitățile unice ale pielii bărbaților, iar ingredientele folosite sunt obținute din specii de plante medicinale regionale, cultivate ecologic în România și cu efecte benefice dovedite.

“Am considerat că este important să existe pe piață un brand care să se ocupe de nevoile domnilor. Hodaia s-a născut tocmai din această dorință, dar și din combinarea cunoștințelor mele în medicina tradițională, moștenite în familie de peste patru generații, cu cercetarea științifică din ultimii ani.”, spune Raluca.

Provenind dintr-o familie cu tradiție în medicina naturistă, Raluca și-a petrecut opt ani studiind etnomedicina și fitofarmacia în Germania, unde a început să prepare cosmetice pentru bărbați și sportivi.

Acum trei ani, s-a întors în România și a cumpărat o gospodărie în apropiere de Târgu Mureș, intenționând să înceapă un proiect ecologic de salvare a plantelor medicinale pe cale de dispariție, dar și o linie de producție de cosmetice naturale. Așa s-a hotărât să creeze Hodaia, un brand care reprezintă ideea de local, ecologic și tradițional. 

“La Hodaia, avem convingerea că orice aplicăm pe piele, barbă sau păr trebuie să aibă și proprietăți benefice, nu doar să miroase frumos. Noi alegem cu mare grijă fiecare ingredient, asigurându-ne că acesta are efecte benefice dovedite și că provine din surse naturale și sustenabile., adaugă tânăra antreprenoare.

Hodaia aderă la o filosofie sustenabilă și prin decizia de a folosi doar ambalaje reciclabile și biodegradabile, dar și prin renunțarea la import. Colaborând doar cu producători locali, start-up-ul reușește să reducă impactul asupra mediului pe întreg lanțul de distribuție.

Referințe

Hodaia

Hodaia își propune să fie primul brand românesc de îngrijire corporală naturală și sustenabilă, dedicat exclusiv bărbaților. vezi detalii ...